SAMMETSLENT AV VINDAR SOM DANSAR

OSCAR LINNROS - GENOM ELD



Jag börjar tro att vi kan gå genom eld bara för ikväll. Håll den tänd, vi kan gå genom eld.

Underbara ljud! Underbara ljuva musik! Låtar som talar rakt till själen i en är det underbaraste jag vet, känner mig helt upprymd av melodier och texter som betyder så mycket för någon och som framförs på bästa möjliga vis med känsla in i benmärgen! Perfektion. Min dröm är att skriva en rad som sedan kommer nynnas på människan som behöver den mer än mig själv. Ge stöd och tankekraft till den som är svag i hjärtat och som kanske har förlorat någonting som betytt mer än deras eget liv. Det är styrka. Så som Lasse Lindh, Oscar Linnros, Winnerbäck, Magnus Weideskog och Melissa Horn givit mig både tro och sorg när jag behövt det som mest. För mig är ni stjärnor.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0