SITUATION'S DIRTY !

ÅÅÅÅÅÅÅ KVÄLLEN VAR EN TIA AV EN TIA ! :D Hade inte räknat med att herrarna skulle plocka hem poängen när jag såg matchen och det stod 2-4 med Craftstaden i ledning efter halva matchen, men ack så fort det kan vända! SEGER med 8-5 tror jag bestämt att det blev! Jag borde i och för sig ha koll eftersom jag var den som förde protokollet och räknade antal skott på mål. Himla kul var det, speciellt eftersom Sofia var vid min sida och Schelin och company befann sig på läktaren. 

Imorgon är det tidig uppgång som gäller. Idrottshuset väntar med lillelags match på schemat! Tjohej vi höres imorgon. Saknar min älskling nåt galet mycket, men han gör mig så glad, räddade dagen helt och hållet! Puss på dig hjärtat, du är guld! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0