FANTASTISKA VINTER FANATISKA KYLA

Har tillbringat kvällen hos min älskade vän Alexandra med julmys framför en varm brasa (som efter tusentals försök från vår sida sattes igång av hennes far...) i vinterkylan (-10 grader = inte okej!). Jag passade på att handla på mig lite smått och gott för att vi skulle fira att vi typ har jullov och att vi typ träffades igen efter många veckors frånvarande av varandra! Hon är kärlek ♥ Sjukgymnastbesöket gav årets mest glädjande besked, mina menisker kan vara helt återställda om sex månader (!!!) HEJ GLÄDJE! Att få veta att jag kan fortsätta med innebandyn var årets lättnad. Alltså hade jag någonting att fira! Förövrigt så har jag saknat Alex riktigt himla mycket!

Imorgon är det alltså julavslutning!! Nu är julafton att vänta då jag åker till landet i västmanland för att hälsa på min mormor och morfar i deras mysiga hus, i mysiga miljöer. Kort efter detta beger jag mig till Stockholm hem till Sofia där vi ska leva livet i storstadens kvarter! Nyår ska spenderas hos min fru Elin med förhoppningsvis mycket trevliga människor också det lite ute på vischan. Himla fint! Kort efter nyårshelgen har mitt hjärta sagt att han kommer hit och hälsar på mig! = BÄSTA STARTEN PÅ NYA ÅRET!

JULEN ÄR I PRINCIP BÄST! (efter mitt hjärta och kärlek, sommarlov, sol och bad, bikini, solglasögon, utlandsresor, fotbolls vm, spanska rytmer, sommarnätter, Lasse Lindh och mitt innebandylag...)



halvgalen bild, men brännan  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0