IT'S JUST THE PRICE I PAY, DESTINY IS CALLING ME

I skolan och söker information om Tycho Brahe (stavning?) haha jag vet inte ens hur det stavas! Anyway så är jag riktigt riktigt harmonisk idag... i can feel it in my vains. Har längtat efter min älskling sjukt mycket men så träffade jag honom nu! Blir ju nästan ingen tid till att träffas på fritiden bara för att jag har sånt härligt schema. Är det inte innebandy så är det nåt annat. HV spelade bra igår, eller framför allt Djurgården. Längesen jag var så inne i en match! Undertiden lagade jag och pappa mat - fisk a la crème fraîche (med ett fint namn) samma maträtt som vi lagade till i skolan. En av de riktigt få fiskrätter som jag tyckte var gott! Imorn blir det Spanska grupparbete om Costa Rica... riktigt kul...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0