MAKE ME FIT , MAKE ME CLEAN

Vi vann matchen mot hovshaga och jag fick tillslut spela på fredagen också... Hovshaga matchen var lugnt den roligaste på hela sässongen! Jag spelade riktigt bra faktiskt, mycket tack vare att man är så sjukt taggad när det är viktiga matcher - så jag fick endel beröm vilket värmde väldigt mycket! haha jag LOVAR att jag var gladast av alla när slutsignalen gick... :) haha. Imorgon börjar kursen på PB så jag åker direkt efter skolan slutar. Ska bli skitkul faktiskt , med risk för att bli kallad pluggis! Men jag tycker faktiskt matte är jävligt kul och om det nu innebär en pluggis-stämpel så får man väl ta det då ^^ MEN nu ska jag äta glass...

just another sundayevening // j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0