TURNING SAINTS INTO THE SEA

Lördag morgon
Söndag morgon
...
Måndag morgon

Nej ingenting går det att göra åt, tiden rinner iväg fort som sjutton. Jag trodde jag skulle orka läsa idag men nej det var jag för trött för... Livet idag innebar innebandy. Likadant vart det igår, fast då hann jag med att åka till A6, äta på O'Learys ta bussen hem och fira Linnea. USCH JAG ÄR HEMSK! Jag råkade somna för att jag var så trött! fy vad dåligt! men jag hoppas att jag någon gång blir förlåten för det var verkligen inte meningen! Men jag har blivit såå trött på sistone så jag håller säkert på att bli sjuk. Härligt? -nej.  //j


Kommentarer
Postat av: alexandra

Haha, du somna .. sötnos

2010-01-25 @ 19:49:35
URL: http://ladysoldier.blogg.se/
Postat av: Linnea

haha, gumman - det är lugnt ! (L)

jag vet hur det är och du är förlåten! (aa) (I)

2010-02-03 @ 18:39:43
URL: http://lifebylillaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0