SÅ HIMLA SSTARK.

klockrent hemma, skönt! OCH jag ska bli så fruktansvärt mycket bättre på så mycket olika saker. jag ska inte vara rädd längre, det stadiet är förbi nu - aldrig mera någonsin. jag ska bli super. mitt stora nyårslöfte är att jag ska skita i allt som folk säger och det har jag tillochmed tummat på nu så... det näst största löftet är att jag ska kämpa mera och aldrig mer ge upp för det är inte värt det och det har jag tillräckligt med bevis på nu! tredje och sista löftet är att jag måste inse att livet är nu.



älska utmaningen //j

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Fan va rätt!

Lite så som jag har tänkt mig gumman oxå ;)

2010-01-07 @ 07:20:37
URL: http://ladysoldier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0