YOU ARE THE SINNER

JAG LÄNGTAR TILLS IMORGON! Och jag fick just reda på världens härligaste nyhet! Jag ska till Göteborg på lördag och spela regions SM med många från damlaget och ett par stycken från mitt eget lag om jag har fattat det rätt! Så minst en match är jag garanterad! Jag är taggad . En sak till som slog mig idag- jag är nog verkligen lyckligast i världen , jag lovar. Jag har allt man behöver och allt man kan önska sig. Underbara vänner, underbar kille, stöttande familj, väldigt bra betyg, en oslagbar sport där jag lyckas, möjligheten att resa utomlands på somrarna, musik. Ja, jag har det väldigt bra och är väldigt lyckligt lottad, ville bara säga det så att många av er som läser tar åt er av detta.


Kommentarer
Postat av: prosha

Hejsan sötnos<3

Jag har taggat dig på en sak i min blogg http://prosha94.blogg.se/2010/february/utkast-feb-3-2010.html#comment så skulle vara roligt om du ville göra det;)<3

2010-02-03 @ 20:37:12
URL: http://prosha94.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0