JAG RYSER NÄR JAG HÖR DITT NAMN ♥ DET BARA ÄR SÅ

Hela mitt hjärta tar ett extra slag när du är hos mig, varje gång, och speciellt när jag inte har sett dig på länge. Hur kan världen kännas så tom utan dig? Känns som att du är ifrån mig så länge och ändå är det dig jag tänker på ungefär varannan sekund. Din underbara, varma famn ditt sätt att hålla om mig på och ditt söta leende gör mig så varm inombords, tänk att du är min. Tänk att efter allt så är det ändå du och jag som står här, starkare än innan. Iallafall känns det så. Tänk alla som tvekade på oss, först gjorde jag det också men jag visste inte, jag kunde aldrig drömma, att det skulle bli såhär underbart! Du lärde mig att lyssna på mig själv, lyssna på dig, och att lyssna mindre på ord utifrån. Jag älskar dig, ja jag gör verkligen det. Haha älskling, tredje gången gilt, eller hur ;) du är underbar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0