LILLEBROR, BLI INTE SOM JAG NÄR DU BLIR STOR

Patetiska jävla fjortisar. Haha, jag och alle såg massa gamla bilder på oss, och visst, vi var absolut inte dom som var värst när det kom till smink och vitt gojs i ögonvrån. Men jösses vad äcklad man blir när man ser tillbaka på hur mycket och ofta man egentligen plattade håret, hur mycket man tuperade håret och hur mycket hårspray man använde. Nu har jag nästan inget spray i håret och jag använder bara mousse och ibland en locktång. Det känns mycket bättre att framhäva det naturliga istället för att dölja det - som min kärlek säger. Enligt honom är det identitetsdöljande att sminka sig :) haha så kan man ju också se på saken. Men vad tycker ni? Är man inte vackrare naturligt?



lördagsmornar är ju faktiskt rätt tidpunkt för att se ut som att man har nyss har vaknat - vilket jag har.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0