SOLSKEN ÖVERALLT - förutom i jönköping.

Coopertestet gick super! :D förbättrade mitt resultat med nästan två minuter sen förra gången jag deltog. SJUKT nöjd! Haha däremot ganska kul att Felix sprang fortare än mig - jag som har vart ute och liksom ANSTRÄNGT mig för att förbättra konditionen och så kommer han och bara glider in på ett resultat som innebar en halv minut bättre än mig -.- haha annat än irriterande? - Nej. Men stolt över honom såklart ♥

Ja, idag så har jag verkligen inte haft nåt jobb i skolan alls. Sovmorgon till 10, lektion med film, (cykla hem som en dåre och hämta badkläder), bad, lunch och lektion med film, sista lektionen inställd och hem! Härligt! Eftermiddagen har jag spenderat med att läsa lite om hinduismen och buddismen som jag har prov på imorgon, det kommer gå rakt åt skogen, jag tror inte jag kan någonting om det. Anyway, hade fem-månaders-dag förra veckan. Jösses vad tiden går fort!

Jajajajaja, nu är det full fart mot lovet som gäller! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0