en person som inte alltid sätter sig själv först betyder någonting för andra människor.

Igår hade jag sjukt mycket tid till att tänka - även på seriösa saker. Jag har inte varit så rastlös på jättelänge. Jag har bara ett liv. Förhoppningsvis finns det 74 år till för att göra saker som påverkar andra positivt. Jag vill göra någonting för andra människor, min bästa vän, min kärlek, min granne, min underbara syster, alla fattiga barn i afrika... - ne men ni fattar, det är ju meningslöst att bara födas, andas och dö? Det måste ju vara mer än det som är meningen och mer än det som man ska hinna uträtta på sina 80 - 90 år i livet?

Den jag vill vara är inte den jag kommer vara imorgon och inte den jag var igår, den jag vill vara är den jag är idag. Jag vill skratta och se alla problem som små, vara rastlös och leva, älska och förlåta.



Alexandra & Elinn ♥

I will still stand there, watching your hair blow in the wind the same way it always does just to be there waiting for you, knowing i love you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0