Bara en sekund då är jag nästan perfekt

SJUKT VAD DET ÄR KALLT! Snön har fallit i Bankeryd! Sitter och beklagar mig över min borstsprungna röst. Irriterande när man öppnar munnen och inget ljud kommer ut... Gick alldeles för länge på stan idag och hittade massor av gjejer, men jag köpte ingenting för det känns så onödigt. Kanske ska köpa en tröja dock i morgon, bad kassörskan att hålla undan den i mitt namn tills imorgon. Jag mår verkligen skitdåligt nu så jag vet inte om jag ska gå till skolan imorn. Den var jättefin iallafall och den kändes som jag. Så jag köper förmodligen den imorgon. Mamma kanske är lite snäll och svänger förbi butiken om jag inte orkar ta mig till stan. Det var längesen jag var såhär förkyld...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0