DU KAN INTE FÖRSTÖRA MIG


He left no time to regret. We only said goodbye with words, I've
died a hundred times. You go back to her and I go back to black.


Ganska skönt att jag kunde åka hem idag och bara tända lite ljus, sätta mig i vardagsrummet och spela gitarr och skriva lite nya låtar. Älskar den där stunden man får för sig själv. Just nu funderar jag på om jag ska läsa lite i min bok snart, samt fortsätta skriva lite på novellen? Låter det kul? Nej, inte just för tillfället... men jag gör det iallafall.

Har ett helt förråd med massor av kanonsupermegaunderbartbra musik här, och det hade jag dessutom tänkt att dela med mig av så njut!

TEARS DRY ON THEIR OWN

REHAB



VALERIE


Kommentarer
Postat av: guevacci

Tävla om titeln "veckans blogg" hos mig! :) drar vinnaren imorgon så du har hela kvällen på dig och imorgon ;)

2010-11-15 @ 20:25:28
URL: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: du vet nog vem det är

BBBBBBÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSTTT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-11-15 @ 23:30:43
Postat av: Jess

A - (; HON ÄR BÄST!

2010-11-16 @ 17:04:05
URL: http://fagerkvisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0