HE MAKES THE STARS LOOK LIKE THEY'RE NOT SHINING

DÖTRÖTT! Förlust med 4-1 mot färjestaden, tungt! Vi hade fullt med otur matchen igenom, dels hade jag en ribbträff, dels hade vi en boll som dansade vals på mållinjen, dels kunde vi ha varit med bättre i första perioden... Jag var dock den lycklige som fick näta lagets enda mål, vet inte om det är så mycket att glädjas åt när man har förlorat men men... Sådant är livet! Riktigt roligt med grymt mycket folk på läktaren! Superkul! Även matchprogram fick vi se - ett häfte med både herrarnas laguppställning och damernas. Så himla proffsigt känns det. För första gången i mitt liv är detaljerna kring själva matcherna och träningarna proffsigt gjort! Så roligt!

Avskedet var jobbigt såklart men jag vet ju att vi snart ses igen, älskade vän, saknar dig redan! Känns nästan som om marken under mig vittrar sönder när du åker iväg, tack för världens bästa höstlov! Du gör mig till lycklig, stark och trygg, hur ska jag någonsin kunna tacka dig för det. Felix Ask du är guld! ♥

Morgondagen blir great antar jag, ser verkligen fram emot att åka buss till Växjö med grymmaste brudarna i stan! :) Perfect saturday! Men godnatt, nu ska jag kolla på "Dear John" som avslutning på denna händelserika dag.

BRING US UP TO THE TOP WHERE WE BELONG!

Kommentarer
Postat av: Emelie

sv:

och de glömde skriva i mig som nyförvärv, men JOJJO som ändå kom senare är med.. buuuhuu.



Trodde väl att du skulle gilla citatet gumman :)

2010-11-06 @ 11:04:34
URL: http://emschelin.blogg.se/
Postat av: kajsa

Kul med innebandy :D har du spelat länge?

2010-11-11 @ 14:45:31
URL: http://kajsablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0