NEAR OR FAR, CLOSER TOGETHER

Everywhere i will be with you, everything i will do for you.

Efter en fredag, lördag och söndag hos min ängel är jag full av lycka. Vintermörkret tynger inte ner mig längre, för det största ljuset som finns har just lyst upp hela mig. Ystad erbjuder skönhet i högsta grad och dialekten har jag äntligen lärt mig tycka om, kan till och med förstå endel ord - inte dåligt. Felix familj är helt underbar och man slappnar verkligen av när man är i deras sällskap. Vinterlandet utanför gjorde det ännu mera mysigt och som vi har skrattat, pratat och haft det underbart. Leif på nedervåningen är superhärlig och riktigt go, tacksam för Felix snöskottning var han också. Tänka sig hur underbart livet kan vara, det vackraste jag vet är du.

Ju mer jag tänker på det, desto mer glad blir jag. Jag känner mig så himla stark av dig och som att jag kan klara precis allting när du finns hos mig och det är en känsla jag aldrig kan förtära. Du är verkligen det finaste som finns. Känns så skönt att vara med någon som känner mig bättre än jag själv gör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0