VI ÄR DOM PERFEKTA

Ja, jag ska vara med honom. Helt otroligt hur väl jag vet det! Jag vet att han läser det här och jag vill verkligen att han ska göra det för det är riktat bara till dig, mitt hjärta.

Så mycket har försökt sära på dig och mig och så mycket har kunnat förstöra allting, men det är det som håller mig så tätt bunden till dig för jag vet att vi kan klara allting. Jag vet att du kan kämpa för oss lika mycket som jag och jag vet att det hela kommer ordna sig. Den enda som kan få mig att må så bra att jag inte kan se ett endaste litet problem i världen. Jag ser bara framåt nu och det är framtiden jag längtar efter, samtidigt som jag älskar att befinna mig här och nu. SÅ UNDERBAR DU ÄR!




Kommentarer
Postat av: Din!

Älskar dig så sjukt mycket hjärtat<3

2010-11-15 @ 18:21:54
Postat av: Jess

<3 ! åå vad jag älskar dig!

2010-11-15 @ 19:09:05
URL: http://fagerkvisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0