A PLACE TO CRASH, I'VE GOT YOU.

Jag känner mig lite lätt stressad över helgen eftersom söndagen kommer vara proppfull med skolböcker och sådant... kul, jättekul. Idag har jag städat hela dagen och samtidigt typ flugit fram, svävat fram. Mest kanske för att jag har världens bästa klasskompisar! Mycket för att jag har match imorgon och jag längtar som en dåre! Kanske också för att helgen kommer bli underbar. Mycket möjligt. Tänker mest på morgondagens morgondag, och dagen därpå. Minutrarna efter allt det onda är över, sekunden då ingenting längre gör ont och jag har återfunnit mig själv. Tänk att längtan får mig att kämpa. Jag kan kämpa hårdare än någonsin förr för att få det där jag mest av allt vill ha. Jag kan!

Kom så går vi ut i ljuset igen. Uppgivenheten ska försvinna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0