JAG SKULLE KLARA VAD SOM HELST, JAG SKULLE ALDRIG SÄGA NEJ. VAD DU ANFÖRTROR ÅT MIG SKA JAG ANFÖRTRO ÅT DIG.

Den vackraste stunden i livet var den när du kom,

och den jävligaste stunden i livet var den när du gick.


Efter vinst mot Östra med 8-2 är jag jättelycklig, om man ska se saker och ting positivt. Det gjorde dagen! Kvällen avslutades med pizza och "plugg". Jag försöker verkligen fixa detta, men frågan är hur fan det ska gå till. Jag saknar dig.

För en tystnad mellan väggarna som skar genom cement. Två ögonpar i tomhet från september till advent
För en man som gick till jobbet som om inget hade hänt. För en kvinna som sa "allting är förstört, allt är bränt"
Vi skulle klara vad som helst, vi skulle aldrig säga nej, och vad du anförtror åt mig, ska jag anförtro åt dig


Kommentarer
Postat av: kajsa

Vad fint hår du har! haft en bra dag? :)

2010-10-12 @ 19:17:48
URL: http://kajsablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0