ALDRIG NÅGONSIN ATT JAG LÅTER NÅGON TALA ONT OM DIG, DEN BÄSTA SOM JAG NÅGONSIN KÄNNT. DU FINNS INUTI MIG, INUTI MIG, EN PLATS ÄR VIGD FÖR DIG.

KNEPIGT är det när livet tar snabba vändningar! Ett enda litet samtal fick mig att se ljus i livet. Jag har världens bästa liv egentligen, jämfört med tusen andra. Är glad för det jag har, men vill självklart alltid ha mer. Så är det att vara jag, aldrig någonsin nöjd. När jag borde varit nöjd var jag inte det och nu ser jag ju hur det verkligen är att vara missnöjd med saker och ting. Varför uppskattade jag inte oss mera? JÖSSES! Jag saknar dig min underbara änglalika vän och kärlek. Jag saknar dig i varje andetag jag tar.

Hjärta av guld.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0