MIN KÄRA BERIT (:

En äkta vän ska vara som Alexandra Georgieva, jag kommer alltid att älska denna människan för hon är verkligen en riktig klippa för mig. Ger de bästa råden och är underbar! Jag har så jävla roligt med henne och jag önskar verkligen att alla hade en vän som hon. Få har ställt upp så mycket som dig, och tack för att du har gjort det gumman. Du är en stjärna och jag önskar dig all lycka i världen för det är du så fan värd! Jag älskar dig så mycket glöm aldrig det.
                                                                ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: alleballe

IHHHHHHHHHHHHHHHHHHH <33<3<3<333<3<3<3 älskar dig !!! däremot inte valet av bilder !

2010-09-22 @ 23:35:53
Postat av: Jess

haha <3 underbara söta alexandra den bilden är jättefin!!

2010-09-22 @ 23:38:36
URL: http://fagerkvisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0