LIVSLUST



Jag tycker om dina ögon och sättet jag speglas i dom. Jag älskar att se dig när ditt hår är sådär yvigt och gulligt och man skulle kunna tro att din hud var gjord av sammet, så len och underbar. Stunden jag såg dig blev jag varm i hela kroppen när du stod solbränd och vacker då jag kom hem från all tid ifrån dig, så vacker och så jävla bekant.

Det var som att hela sommaren fick en mening när jag såg dig och jag hade så många känslor som bara vällde ut sekunden jag anlände till Sverige och när du ringde mig och jag kunde svara för första gången på fyra veckor. Hela din utstålning och din person gjorde mig hel direkt. Jag kommer verkligen ihåg hur det slog mig att allt jag verkligen behöver för att leva stod framför mig. Jag kan lämna nästan allting för att få vara med dig. 

Jag tycker om när du kramar mig och när du skrattar med mig. Sättet du höll i min hand när vi gick från skolan på hösten och du bar min väska var så gulligt och fick mig tillochmed att bli varm i mina fingertoppar som annars är stelfrusna och utan existens. Du får mig att inse det värdefulla i allt, det värdefulla och unika som jag alltid glömmer bort att tänka på och lägga märke till. Du är så jävla viktig!

Om man har levt utan varandra ett antal gånger vet man hur liten man är utan varandra. Jag var verkligen bara ett litet korn utan dig. En liten värdelös onödig tår i princip. Har aldrig någonsin velat ha någonting jag förlorat tillbaka så mycket som dig. Jag kände verkligen sorg månaderna då du ignorerade mig. Kände ett begär efter dig som jag inte trodde att jag skulle känna någonsin igen så mycket som du sårat mig. Ett begär efter något så starkt och betydelsefullt som jag snabbt insåg att jag mådde dåligt av att vara utan.

Jag inser nu hur mycket glädje du skänkt mig. Hur mycket kärlek du gett mig genom alla våra dagar tillsammans. Kanske behöver man vara utan varandra för att inse hur mycket man behöver varandra.

Jag älskar dig så mycket. You brought so much life to me. 9 månader ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0