MUSIK FÖR ÅRSTIDER

Jag har kommit på mig själv med att lyssna på olika musikstilar när det är VÅR/SOMMAR/HÖST/VINTER. Under hösten är det mycket Melissa Horn, Sofia Karlsson, Lasse Lindh, Magnus Weideskog, Laleh, Veronica Maggio och så vidare... mycket svenska låtar och artister med andra ord. Denna hösten är inte olik de andra, jag är mycket för meningsfulla låtar på hösten när allt börja bli mörkt och man plötsligt får tid till att tänka. Lugn musik gör mig därför nöjd.


Några låtar som ingår i min höstspellista just nu.

Don't stop believing - Journey
Lämna honom - Magnus Weideskog
Just the way you are - Bruno Mars
Get up and go - Broadcast 2000
Pyramid - Charice
Come back - Ahmir
I'll be alright - Darin (tro det eller ej alltså, haha)
Långa nätter - Melissa Horn
I will follow - Chris Tomlin
Just a dream - Nelly
Från hjärtat - Highwon
Re:stacks, Skinny love - Bon Iver
+++ Alla låtar med Lasse Lindh

ENJOY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0