DET ÄR FÖR OSS SOLEN GÅR UPP

Efter att ha försökt sova sedan klockan tolv så ger jag nästan upp nu. Idag har jag träffat Carro, Alexandra och Linnea för första gången på hur länge som helst. En picknick i sommarväder är bland det bästa som finns. Vad mer kan man begära? Cykeln har kommit till stor nytta änsålänge, förhoppningsvis ska den användas mer.
Imorgon blir det riktigt härligt väder har jag hört! Då slår vi till med grillkväll ute hos Irma! Årets första grillkväll kan man ju inte gå miste om ;) Som en jättemegastor bonus så ska vi dessutom övernatta i hennes lilla lillstuga (vad jag har förstått det som), vilket ska bli helt underbart mysigt! Ja, det är verkligen så - det är på våren som livslusten kommer tillbaka! Nu taggar vi inför en kväll helt smockfull med bra människor, bra musik och förhoppningsvis fantastisk mat! Puss!

I am made of more than my yesterdays.
This is my now and I am breathing in the moment.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0