WAAAAKE UP IT'S PARTY O'CLOCK!


Är sådär ööööövertaggad på sommaren nu! Har spendarat kvällen stirrandes framför datorn och bilderna från Italien sommaren 2010. Jag har varit på många husvagnsresor och sommarsemestrar, men den sommaren var den bästa någonsin! Trodde inte att en semester kunde bli så lyckad!

Efter en månad i Italien så återvände man hem, och då väntade världens bästa vänner och min dåvarande pojkvän. Livet var jävligt bra om man säger så. Sen började jag gymnasiet och där mötte jag två tjejer som visade sig vara dom bästa tänkbara någonsin! I höstas hittade jag mig själv, tack vare er. Jag tycker verkligen om er så himla mycket, hjärtat hoppar nästan ut ur bröstkorgen och det går inte en dag utan att jag tänker på vilken himla tur jag har haft! Vad hade hänt om jag inte valt Natur-Kemi? Förmodligen hade jag aldrig hittat vänner som är så äkta som ni. Det är konstigt att det finns personer som är ens motsvarighet, som man kan säga allt till och som förstår in i minsta detalj. Så otroligt många roliga stunder har vi haft och åh, som jag älskar att höra er skratta!

Nu har vi snart gått ett skolår tillsammans och det har gått fort, men det har varit den bästa tiden i hela mitt liv. Önskar att alla kunde träffa så underbara vänner som er. Tack för att ni finns, Elin och Irma. ♥


V ä r l d e n s   b ä s t a   v ä n n e r !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0