GAME: Fagerhult - Lidköping ; lördag 16.00

... oom jag får vara med då vill säga. Osäkert som bara den med tanke på att jag har varit sjuk och det finns galet friska tjejer i laget som också vill vara med, det finns ju nåt som kallas för konkurrens i varje lag.
I vilket fall som helst ska jag komma dit iallafall. Ska bli kul!
Spanskaproven idag gick helt okej för att ha pluggat en timma - inatt. Något ska väl vara lite lättare än andra saker helt enkelt, som tur är. Nu har jag spenderat hela dagen på att göra två kapitel till i fysikboken, bara lördag och söndag kvar att plugga på nu så det känns stressigt, men okej. Nu kan jag bara göra mitt bästa...
Det är ju fredagkväll idag - det får vi inte glömma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0