YOU'RE RUIN ME FOR ANYONE ELSE

Hej!
Nu var det väldigt längesedan sist, gissar att mitt liv inte kom längre än till Stockholm. Har inte gjort så mycket roligt sedan dess, bara ägnat min tid till mina skolböcker och innebandy. Tror det var längesedan jag kände mig nöjd med en hel dag, för skolan är bara jobbig just nu, känns inte kul alls. Ibland måste jag tillochmed påminna mig själv om saker som jag tycker är kul att syssla med, ganska lätt att glömma bort - en färskvara. Tillslut minns man inget av det man faktiskt i sitt förra liv njöt av att hålla på med.


Typ som att lyssna på Lars Winnerbäck, titta på mysiga filmer
spela gitarr och sjunga högt och fult i mitt lilla rum, tända ljus
dricka varm choklad, skriva massa fina grejer, pyssla på rummet
ströva omkring i vår stad, LÄSA BÖCKER, sova, handla kläder
tänka, baka, bada i elins jaccuzi, framförallt - berätta massa
hemliga saker för mina favorittjejer utan att tänka på prov


Ja, nu minns jag mig själv.
Jag skulle kunna kritisera skolan - och deras försök till att knäcka oss - i säkert femton år, men det hinner jag inte för jag tänkte fylla mitt kommande liv med en massa värdefulla och härliga saker, skolan inte inräknad under ordet härlig. Skulle gott och väl kunna njuta av att gå på ED - om man bara gick dit, träffade alla vänner, lärde sig lite grejer, gick hem munter och glad och oroslös. Inte mig emot!
Den nyfallna snön gör det lite lättare att stå ut, bara litet tag kvar till jul...



Kommentarer
Postat av: Sofia

keep on fighting, sweetie <3

2011-12-08 @ 16:05:21
URL: http://thewalkingman.blogg.se/
Postat av: Jessica

vi grejar detta! <3

2011-12-08 @ 23:29:43
URL: http://fagerkvisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0