ETT LAND SOM JAG ÄLSKAR ATT ANDAS I MINNS JAG SOM EN ADRENALINSPRUTA

Ja jag är alltså hemma och sjuk. Jävligt jobbigt om jag skulle sätta ord på det. Är på väldigt väldigt dåligt humör också så känns inte så roligt att skriva egentligen, men jag har ingenting annat att göra och är dessutom inte riktigt trött heller just nu. Snickrar ihop en liten lista på spotify med bra låtar (med mottot man kan inte få för många listor). Lika bra att drömma sig bort till ljusa sommartider i mitt favoritland Italien där livet är en dans med låten som följer här nedanför. Kan inte riktigt beskriva hur mycket jag älskar sommaren och musik som denna. Får bara en sån energikick och livslust! Verkligheten suddas ut och då lever vi för nya tider och stunder som vi aldrig riktigt fått ta i tidigare.

Förbjuden plats. Förbjudet land. Sommarstrand.

Akcent – That's My Name - 2010 Version 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0