TIDERNA FÖRÄNDRAS, SÅ STÅR MAN PLÖTSLIGT HÄR OCH LETAR EFTER NÅGON SOM MAN KAN HÅLLA KÄR

Jag är lycklig som har ett fåtal riktigt himla bra vänner. Och det finns en som är en helt underbar vän. En vän som fanns där och grät när jag grät och lyssnade på allt det tråkiga jag hade inom mig och det som såg ut att inte kunna lagas av någonting, inte ens tusen ton av vilja. Det finns inte så många människor som gör sånt. Tack för att du finns. Jag tänker göra allt för att du ska må bra igen, lika bra som du fick mig att må. Du är bäst och jag tycker om dig så himla mycket. Återigen, tack för att du finns, är så glad för att jag träffade dig ♥


Kommentarer
Postat av: Irma

Tack, tack, tack och tack! Du är så fin och underbar min vän!

2011-02-14 @ 18:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0