HON HAR ETT SÄTT

Var nere en sväng vid isbelagda sjöåkrastranden tidigare idag och samlade tankar, kraft och syre. Helt underbart vackert var det att se himlen som skär horisonten i en knivskarp linje. Otroliga färger! Om man ändå kunde efterlikna verkligheten med en bild så hade jag sparat den och tagit fram den när världen ser ut som ett levande helvete med moln och ösregn. Ångrar inte min lilla utflykt en endaste sekund även om jag borde legat hemma och varit varm och kurrerat mig från min infektion och trötthet med tiotals tabletter av olika slag. Nu är det dags att säga godnatt och stänga ner datorn min så att jag kan få lite sömn i mig. Godnatt och sov gott. Felix, du vet hur mycket jag älskar dig! Irma och Elin, jag saknar er mega mycket. Skolan, ta dig i röven, du kan aldrig ta ifrån mig min lust att leva och känna! Mamma och Pappa, ni är obeskrivligt otroliga, som ni förhoppningsvis vet. Sängen, du är underbar, snart kommer jag! Puss&Kram


Hittade en gammal goding som nu spelas varmt i min stereo - Christer Sandelin – Det hon vill ha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0