SVENSKA HJÄRTAN

Det finns ungefär en sak som jag har gjort oavbrutet dom senaste veckorna - inte ens vila under lovet som var - PLUGGAT! Helt bakvänt, man skulle ju leva också? åååååååååå jag blir så arg ibland. Så frustrerad och ååååå jag vill bara ge upp. Måste till och med hoppa över träningar och allt bara för denna jobbiga skiten som man inte blir färdig med någon himla gång! Gaah!
Som tur är gör mamma pizza, tydligen "lillelördag" idag. Ja, det gör ju mig glad iallafall. En liten paus från kemiböckerna och miniräknaren skulle kännas bra. Får bli en löprunda sedan...


Jag ger dig inte min morgon och inte min dag, men du får hela jävla jag. Hela underbara unika jag, inte nåt så fjuttigt som en morgon och en dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0