ONSDAG - MATCHDAG

Vet ni en sak? På kvällarna efter träning känner jag mig som på moln. Maten blir godare, kallvattnet i duschen känns skönt, soffan är lite bekvämare, sängen är definitivt mjukare och goare, kroppen känner sig mör - ja, you name it. Det är bara så att träning är det allra bästa steget mot att känna sig mer välmående, iallafall för mig. Ikväll hade vi match mot U-laget. Vinst med 14-1 eller nåt sånt. Det kändes himla skönt att få spela en sån match, lira av sig lite och slipa på detaljer inför helgens motstånd Halna. Serietabellen är bara dum att titta på inför matcher så det lämnar jag. Nu ska jag borsta tänderna och sedan slår jag mig till ro med "En Dag" och somnar säkert himlans gott efter nån halvtimma. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0