MÅNADENSSÖNDAGSDEPP - INLÄGG

- Och fast jag börjar från början, så handlar alla mina låtar om dig -

Den här dagen har varit sååå sjukt bortkastad. Så himla surt är det att sitta med nyllet i böckerna och typ tycka synd om sig själv som inte får spela match istället för att ta vara på tiden och göra nåt bra av det. Nej, inte ens i slutet av nian var jag såhär himla trött på skolan. Det blir inte bättre iallafall - eller jo, kanske på fredag eftermiddag...

Funderar på om jag ska ta mig en tur till Estocolmo för ett par fina dagar med min fina Fia. Låter som nåt som kunde få livet att bli lite gladare faktiskt. Är gaaanska så sugen på att sitta på bussen dit i några timmar och se ut genom fönstret ett tag. Det har jag inte gjort sen jag reste till Ystad ideligen. Och det var ju verkligen inte igår... Känslan är faktiskt ganska fri. MEN håll med om att en resa till STHLM känns lite perfekt på höstlovet? Jajamen, så får det bli!





Kommentarer
Postat av: Din kusin här i stockholm

haha jaaa!!! det tycker jag låter som en helt underbar idé!! :D miss you sweetie!<333

2011-10-24 @ 10:32:33
URL: http://thewalkingman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0