JAG VET EN VÄN SOM ÄR LIKA BLÅÖGD SOM JAG


- vi borde få det bra -

Det är såhär det ser ut en kväll som denna efter en "lång" dag i skolan, ett pass på friskis, en stund på mackmakeriet med frugan och en tripp till träningen: JAG är fastskruvad vid datorn utan en endaste anledning till att sitta här... känner för att tvätta mitt hår ordentligt, men det får vänta tills imorgonbitti. Såhär ser det alltså ut imorgon - jag går upp halv sex och lyssnar på en av mina alla favoritlistor ~ Lars Winnerbäck. Tänkte att jag skulle stoppa i mig lite frukost också för en gångs skull, går ju trots allt till tidigast halv sex... Sen får vi se vad dagen bjuder på, men det ska iallafall bli en tidig dusch! Nu är det dags för mig att chilla lite - plocka iordning på sängen så att jag kan gå och lägga mig. Vi vill ut i rymden, men stjärnorna finns här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0