SNÖBLÅTT ÄR OCKSÅ EN FÄRG


För det första är jag trött på att det man gör alltid ska bli fel. Så himla trött på att inte kunna slappna av och låta saker ske utan att någonting går snett på vägen. Är det inte så? Ett kontrollfreak kan inte tappa kontrollen utan att någonting går helt fel. Blir fel. Allt. Fan också. Missförstå mig inte, jag är nästan lyckligast i Sverige för jag har nästan allt jag vill ha. Men inte riktigt allt. Skulle säkert utan problem räkna upp tusen saker som jag saknar och inte kommer att få. Det är så livet är, och vad skulle drivkraften vara om man redan hade allt serverat? Precis. Jag klagar inte, allt ska vara tufft annars blir det inte kul. Men jag önskar att även sånna som är funtade som jag kunde få släppa taget ibland och låta livet komma som det kommer utan att någon skulle behöva bli sårad för det. Läskigt och obehagligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0