FRAGILITY - break it and live to love again


Hej! Jag sitter här och tittar ut över mitt stora rum och tänker att det var helt rätt att flytta ut skrivbordet. Det är blålila himmel utanför och det blåser, vintern har inte blivit vinter riktigt än men den är på god väg. Lykke Li skrålar ur mina inbygda datorhögtalare och det känns mysigt faktiskt. Hon är från Ystad förresten, det kom jag på igår. Det ligger en halv sträng som gick av igår på mitt golv. Köpte en ny idag. Min kusin har varit här och jag känner mig ganska tjock just i detta nu för kladdkakan vi bakade igår är nästan slut. Min fot är ganska så öm och jag tycker det är jobbigt att ta mig från ett ställe till ett annat så jag gör nog helt rätt i att sitta här i min säng och titta ut över mitt tomma golv. "We love until we bleed." Smarta ord. EN DAG ska jag bli helt galen och klippa mitt hår själv, kanske när jag får cancer - skulle mycket väl kunna hända i denna värld.


"Chaos. You've been my friend for quite a while. Anger. You've been around for quite some time. I can't escape from it. My body is fragile. So please let me rest now." ♣



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0